W ogóle nie rozumiemy, dlaczego wielu nadal nie chcą wchodzić w interakcje z konkurentami lub otwarcie i brudnie się z nimi kłócą. Nikt nie zmusza cię do życia w szwedzkiej rodzinie, ale przyjaźń może przynieść dobre rezultaty.
⠀
Co daje ci obecność konkurentów?
⠀
🚀 Zrozumienie, że Twoja nisza jest popularna, ma dużo pieniędzy i „ciepłych” klientów, którzy są gotowi na odpowiednie oferty.
⠀
🚀 Stała obecność podobnego eksperta utrzymuje Ciebie i Twój biznes w dobrej formie. Czasami lepszy niż hialuron nosowo-wargowy.
⠀
🚀 Zobacz, jak konkurenci idą naprzód i radzą sobie lepiej, jaśniej, zabawniej! Pomyśl o marketingowej wojnie McDonald’sa i BurgerKinga – dobry przykład zdrowej konkurencji.
⠀
🚀Konkurenci przegrali? Wyciągaj wnioski i nie powtarzaj. Mimo to uczenie się na błędach innych jest bezpieczniejsze.
⠀
🚀Jeśli dopiero wchodzisz do niszy, możesz zacząć szybciej niż konkurenci, jeśli poprawnie sformułujesz strategię rozwoju i promocji. Naucz się ich metod, aby wykluczyć niedziałanie.
⠀
Aby właściwie budować relacje z konkurentami, poprawnie wybrać tych, którzy są godni podążania, którzy sięgają i na ogół nie są warci uwagi, musimy przeprowadzić analizę konkurentów.
⠀Kompetentna analiza uzupełni Twoją strategię i pozwoli Ci poczuć się pewniej na rynku!