Istnieje kilka sposobów promocji na Instagramie, a aby uzyskać potężny wynik, musisz mieć strategię rozwoju.
⠀
Fakt, że dzisiaj porozmawiamy o promocji, nie może Cię zaskoczyć, ale jak pokazuje praktyka, nie wszyscy wiedzą, jak prawidłowo zastosować tę wiedzę, ale od subskrybentów oczekuje się znikąd.
⠀
Cała praca na blogu bez promowania go wyśle wszystkie twoje wysiłki do kosza – nie ma sensu tworzyć fajnych treści i pakować konto, jeśli nikt go nie zobaczy. Zapomnij o organicznym wzroście subskrybentów, tylko działające metody promocji poprowadzą odbiorców i zwiększą sprzedaż.
⠀
„Bezpłatne metody promocji”
⠀
▪ udział w sfs z blogerami;
⠀
▪ mass followingi, mass likingi we własnej grupie docelowej;
⠀
▪ hashtagi;
⠀
▪ komentarze pod blogerami;
⠀
Ale to wszystko nie przyniesie wybuchowego rezultatu, a niektóre metody z listy rodzą pytania.
⠀
🚀 Płatne metody promocji ⤵
⠀
▪ targetowanie – pokazuje blog odbiorców docelowych, możliwe jest przetestowanie kilku konstrukcji reklamowych i śledzenie wyniku. Ta metoda nie jest tania i będziesz potrzebował kompetentnego celologa do skonfigurowania, ale zdecydowanie jest tego warta.
⠀
▪ reklama z blogerami jest obecnie jedną z najpopularniejszych metod promocji, istnieje możliwość dotarcia do grupy docelowej i zdobycia lojalnych i wypłacalnych subskrybentów. Takie reklamy mogą być bardzo drogie, cena zależy od zasięgu blogera i liczby subskrybentów.
⠀
Te dwie metody z pewnością przyniosą subskrybentów, jeśli zrobisz wszystko dobrze i nie będziesz siedzieć w cieniu.
⠀
Jakich metod używasz teraz? Jakie są wyniki?