Segmentacja docelowych odbiorców

źródło: https://www.pexels.com/ru-ru/photo/698170/
źródło: https://www.pexels.com/ru-ru/photo/698170/

Dzisiaj przewrócimy kolejną stronę książki tajnej wiedzy na temat biznesu informacyjnego i zrozumiecie, dlaczego „Grupą docelową są dziewczyny, w wieku 20–50 lat, w małżeństwie lub nie, dzieci i bez dzieci, z dochodem do 40 tys. M

Segmenty GD – podgrupy przedstawicieli Grupy Docelowej, które są określone przez wspólne cechy. Jeśli segmentujesz GD od samego początku, sprzedaż będzie budowana efektywnie, a wszystkie kontakty z publicznością przyniosą owoce.

Każdy bloger i ekspert potrzebuje segmentacji docelowych odbiorców, ponieważ będziemy sprzedawać jeden produkt różnym osobom, wywierając presję na bóle charakterystyczne dla każdej osoby indywidualnie.

Na przykład kursy mistrzów manicure dla studentów pierwszego roku i matek na urlopie macierzyńskim muszą być sprzedawane na różne sposoby⤵

✅ Uczeń chce szybko się uczyć i za tydzień uzyskać pierwszy dochód.

Mamusie chętnie realizują się i pracują obok dziecka, aby nie czuć się winnym za „porzucone dziecko”.

✅ Doświadczony mistrz chce zostać TOPEM i zwiększyć czek.

Ten sam produkt i tezy w reklamie będą inne. Ich bóle nie pasują do siebie. Aby to zrozumieć i zastosować się w pracy, musisz znać grupę docelową i segmentować ją od samego początku. I to nie w głowie, ale na papierze lub w arkuszu kalkulacyjnym Google, aby śledzić skuteczność interakcji z każdym segmentem.

Jeśli chcesz zrozumieć, jak lepiej i ciekawiej sprzedawać swój produkt, dokonaj segmentacji urzędów certyfikacji już teraz. Napisz w komentarzach, o czym jest Twój blog i ile grup docelowych odbiorców już znasz?

Zespół PROMO-INSTAGRAM

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *